I can’t stop thinking about you, about the times we spent together.


Hahaha, Sara och jag idag innan vi skulle lussa inför hela skolan med tyskan! Det gick väl helt okej, förutom att vi inte gjorde något annat än att stod och skratta hela tiden. Haha, men roligt var det! Gick hem efter matten eftersom att jag inte mår mer än dåligt just nu, på alla sätt å vis. Mår illa, känner mig ensam? :s, har ingen ork till att gå till skolan. Usch, vet inte varför men det är jobbigt, det är det! Menmen, dåliga dagar har jag haft ofta nu och dom går ju alltid över. Ska slänga mig ner i sängen nu och titta på One tree hill, får se om jag går till skolan imorgon eller inte.. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0