I cannot explain these things i feel for you..


Håller på att skriva klart mitt svenskaarbete om Oscar Schindler, eller jag gjorde det tidigare idag.. Haha! Men iaf, så kommer ju jag att skriva lite om Auschwitz och kom på att där har ju faktiskt jag varit, men då tyckte jag att det var hur tråkigt som helst och jag fattade inte varför folk satt och grinade utanför.
Tog en paus från skrivandet sen och gick ut och skulle snacka med Lynn och Moa, blev dock en väldigt lång promenad genom hela Hofors istället och usch vad det är kallt ute.... Ska hoppa ner i sängen nu och sova så länge jag kan, åka in till Valbo/Gävle imorgon med mamma och pappa och dom ska jämt åka så grymt tidigt så, huuua! så GODNATT!

p.s. Mina ben på bilden och Emmas!!! Tänk om man var så smal nu......   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0