Honestly I know that thousands of people have regrets about risks not taken but mine keep mounting up.


Det här känns väl inte så jätteintressant att skriva om, menmen!
Till frukost åt jag rostat bröd med apelsinmarmelad och ost på och jag drack o'boy till det. Sedan gjorde jag och Jasmin fiskpinnar och mos med fiskdressing och gurka till lunch. Sen har jag inte ätit något mer än chips och druckit lite cola och en milkshake från McDonalds.

Inväntar Jasmin som ska ta bussen från Sandviken nu, medans städar jag upp i mitt rum tills jag ska gå och möta henne vid busstationen - sen får jag äntligen lägga mig i min säng och sova. Skriver om vad jag har gjort idag imorgon. Puss...... Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0