Home sweet home.

Har varit hemma i en timme ungefär och huua vad jag saknar stockholm. Men det är ändå skönt att vara hemma, så får jag träffa tjejerna imorgon och umgås med dom. Hur mysigt som helst, längtar som en tok tills imorgon. Ska packa upp allt nu och sedan slänga in kort från vad jag fick i julklapp och från vad jag fick med mig hem från Stockholm.

Och som ni kanske har märk så har jag inte suttit vid datorn alls under den tiden jag har varit i Stockholm, men jag har inte haft tid helt enkelt. Har varit på kryssning, stan och jag har varit barnvakt under hela resan. Så det har blivit en datafrivecka, som har varit hur skönt som helst om jag ska vara ärlig. Men nu måste jag börja packa upp om jag ska vara klar någon gång.. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0