A thousand miles seems pretty far, but they've got planes and trains and cars. I'd walk to you if i had no other way.


Dagen började med att mamma och pappa kom in halv 6 och grattade mig + gav mig presenter. Jag öppnade dom och somnade sedan om igen och vaknade vid 08:00 vilket betydde att jag blev försenad. Pratade i telefon medans jag gick till skolan och kom dit typ halv 9. Hade samhällskunskap då och sedan matte, efter den hade jag håltimme men gjorde ett matteprov. Sen hade vi lunch och efter det svenska och engelska, men vi hade inga lärare då så vi istället hade vi eget arbete. Jag gick till ungdomsmottagningen halv 2 och satt där i en timme. Fixade minipiller och sen hem och bytte om. Tog kvar över 3 bussen in till Gävle och mötte upp Jasmin och Agnes för lite shopping. Fikade och handlade lite grejer. Sen tog vi bussen hem, när vi kom till Hofors gick jag och Jasmin ner och solade - sen mötte vi Lynn och nu ligger vi i min säng och ska snart sova. Haha..... Pussgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0