50FRÅGOR+50SVAR

50
1. Hur är din drömkille? han dricker inte alkohol, snäll och fin ska han också vara.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? nej.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? ingen, förutom sängen.
4. Hur lång är du? över 1.60 nått
5. Vilken är den senaste filmen du sett? bröllopsprovet, men just nu sunes jul.
6. Skriv hela ditt senaste sms du fick i inkorgen: Va? Vadå järnrö?
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på med vem det handlar om, men för det mesta sms!
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom är gifta dom
9. När såg du senast din mamma? 10 minuter sen kanske.
10. Icke godkänt i något ämne? nej
11. Mvg i något? yes
12. När vaknade du idag? runt 2
13. Vilken är din favoritplats? stockholm
14. Vilken plats föredrar du minst? oj vet inte.
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? jag hoppas att jag bor i stockholm/uppsala.
17. Vad sover du i? pyjamasbyxor linne underkläder, men olika varje natt. haha
18. Hur många kuddar har du i sängen? 4
19. Var har du bott/bor? bodde i torsåker tills jag flytta hit till hofors
21. Tycker du om kaffe? har man supermycket mjölk i så ja.
22. Vad dricker du helst till frukost? oboy, eller juice
23. Kan du spela poker? lite, tror jag
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? yes
25. Vill du ha barn? nån dag,
26. Kan du några andra språk än svenska? japp, engelska och lite tyska
27. Har du någonsin åkt polisbil? nej
28. Föredrar du havet eller en bassäng? havet
29. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, skor.
30. Är du cool? haha, ne
31. Kan du rulla med tungan? ja det tror jag väll
32. Vem är den roligaste människan du känner? amanda, helt klart!
33. Vad har du för ringsignal? b.o.b - airplane
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? en röd klänning, som sitter på mitt gosedjur just nu.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? haha, klänningen på gosedjuret ;b
36. Kan du byta olja på bilen? nej
37. Vilken var den senaste boken du läste? oj, inte en aning.
38. Har du haft sex under de senaste två månaderna? neej
39. Dansar du i bilen? haha, händer väll;)
40. När var du i kyrkan senast? på min konfirmation, över 1 år sen.
41. Hur många hål har du? 3 i öronen, och naveln
42. Har du någon piercing? naveln, öronen
43. Har du någon tatuering? yepp
44. Gillar du någon just nu? njae
45. Har du provat droger? neej
46. Röka eller snusa? ja
47. Har du pojkvän/flickvän? noep
48. Vad är ditt mobil nummer? dom som jag vill ska ha det, har redan det! :)
49. Vad ska du göra ikväll? titta på en film och sova kanske, jag vet inte.
50. Har du några syskon? jag har en storasyster, och som är världens bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0