THURSDAY, AUGUST 5, 2010


tog 1 bussen in till gävle med emma idag och gick på nian, åt på american pizza place innan vi tog bussen hem också. en väska, tröja, örhängen, skjorta och 2st bhar fick följa med mig hem, kom hem och bytte om sedan kom jasmin och amanda hit och vi gick hem till jennie med josefin och rebecca, var där ett tag tills josefin och rebecca tog bussen hem. så var vi hemma hos jennie ett tag och tog sedan en promenad hem till min granne. sen gick jag hem och skulle upp på mitt rum och sova, men jaha då hade emma redan påbörjat med att byta rum, så inatt sover jag i mitt nya rum i källaren som inte är det minsta klart. sängen är bäddad iaf och det tackar jag för, haha! slår på en film nu och somar även till den, godnatt! xxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0