NYTT/STOCKHOLM


guldfynd

monki

bikbok

monki

h&m
 

h&m


h&m

lindex

lindex

bikbok, nitringar från lindex och kaninringen + ormen från JC

indiska

eden

åhlens

bokia

åhlens

bikbok

bikbok

bikbok

monki

monki

foot locker

butterix.
detta + två kuddar från ikea & 2par trosor från monki fick jag med mig hem från stockholm.
imorgon ska vi gå till haifstugan med skolan, och tillbringa dagen där tills klockan slår 2100.. börjar 0845 så måste försöka sova nu, men sovtrött är jag absolut inte. menmen, slår jag på en film så går det nog bra att somna.. fort! godnatt puss.


Kommentarer
Postat av: Axel H.

du har så sjukt snygg klädstil! :D

2010-08-25 @ 23:25:30
URL: http://axelhildenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0