Saturday / saturdaynight

igårkväll blev det lite filmtittande med mamma & emma. vi tittade på ensam hemma2, sällskapsresan & offside tror jag den heter. somna vid femtiden inatt & nu är jag grymt trött + att mamma & pappa ska på fest hos min faster & emma ska åka till torsåker. jag däremot ska bara vara hemma SJÄLV ikväll.. haha! nää lite smått läskigt tycker jag. haha aja.. hoppas ni får en grym lördagskväll iallafall!!!

update mamma & pappa har åkt hem till faster på fest & emma har åkt ner till torsåker. själv sitter jag nere i vardagsrummet & tittar på ensam hemma 3 som visas på tv 4+ - har en chipsskål brevid mig & ett glas med julmust som svagt räddar min tråkiga lördagskväll. måste bara tilllägga att det är grymt spännande på ensam hemma & lite smått roligt. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0