Wednesday / -


gardeoben är färdigmålad & nu fattas det massa hyllor som jag & mamma var in till ikea & handla igår. gick även in på köpis & kika lite. :) idag blev det ingen skola för mig, halsen värker & huve med för den delen. + jag har träningsvärk efter gympan som vi hade i måndags?! haha, min kropp är jätteotränad. helt sjukt, haha!! :b 

ps mathilda frågade om mina converse + om min tröja fanns på IP, hon va inte säker. men trodde att dom fanns där, guud vad glad jag blev :D sen bara för att jag är så glad så finns dom säkert inte där :/ haha! ja & min vanliga otur eller nått:P
ps2 jag har hittat en vinterjacka också, :bb  klick

Kommentarer
Postat av: ö

halsen värker & huve med för den delen. + jag har träningsvärk (muskelvärk)



ALLA TECKEN PÅ SVININFLUENSAN!

2009-08-26 @ 16:18:55
Postat av: Anonym

börja träna då ? :=

2009-08-26 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0