Monday / :)



bild ett : jag gustav filip & viktor
bild två : jag & mathilda
bild tre : axel alex viktor gustav gabriel jag madde & anna
vakna pga jasmin ringde & var här utanför. så jag knalla ner och öppna, sedan klädde jag på mig & vi tog min cyklen & cyklade till skolan där nästan alla redan hade kommit. sedan hade vi mentorstid & efter det var det fikasökarjakt. hammardammen var målet eller vad man nu ska säga. sedan tillbaka till skolan åt, sedan filmvisning i aulan. sen cykla jag & jasmin hem till mig & bakade. nu ska jag duscha & titta på en film.  + se fram emot morgondagens skoldag:) puss


Kommentarer
Postat av: Jannica

Har gått till Final nu i veckans blogg. Skulle verkligen bli glad om du gick in på http://singit.blogg.se/2009/august/de-tre-finalisterna-ar.html#comment och röstade på mig, jag är nummer 3. Tack på förhand ;)<3

2009-08-17 @ 21:37:07
URL: http://jannicadihlens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0